en masse billeder fra min dejlige ferie. Jeg savner den lidt, selvom jeg er glad for at være startet op igen, når nu jeg tror at jeg kan blive ret glad for børnehaven. Men jeg tror også næsten at det har været en af de bedste ferier nogensinde. 
Igår kom jeg på stue med en af de ældre pædagoger som jeg skal være på fast stue med fremover. Og fuck hun er en ko manner. Råber af børnene og tager på ingen måde hensyn til at jeg lige er startet og hun er børnehavnes helt egen politibetjent #typen. 
Men, det bliver nok bedre når jeg er faldet mere til!
Måske skal jeg ses med Bertil iaften, det håber jeg. For jeg har fri kl. 16 idag, så er det meget rart med lidt rart at se frem til.
OG jeg har faktisk også fået en ven igår i børnehaven, han er mega sød og han arbejder også nede ved min stue, så det er sygt! 

sessserreessereesssss


Ingen kommentarer:

Send en kommentar